Procedura reklamacyjna Stowarzyszenia Jeździeckiego Szarża (SJS) dotycząca uczestnictwa w obozach konnych

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza procedura określa zasady składania i rozpatrywania reklamacji dotyczących uczestnictwa w obozach konnych organizowanych przez Stowarzyszenie Jeździeckie Szarża (SJS).
  2. Reklamację może złożyć zarówno osoba fizyczna, jak i przedsiębiorca dokonujący zakupu w celach w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego.

§ 2. Podstawy i zakres reklamacji

  1. Reklamacji podlegają niezgodności świadczonych usług z umową, w szczególności: a) niezgodność warunków obozu z ofertą, b) niewłaściwa jakość usług, c) naruszenie regulaminu obozu przez organizatora.
  2. Reklamacji nie podlegają zdarzenia wynikające z działania siły wyższej, w tym warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację programu.

§ 3. Sposób składania reklamacji

  1. Reklamację należy zgłosić w drogą elektroniczną na adres e-mail rozliczenia@szarza.pl w terminie do 14 dni od zakończenia obozu.
  2. Reklamacja powinna zawierać: a) dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres, ewentualnie NIP dla przedsiębiorcy), b) numer obozu i datę jego rozpoczęcia, c) szczegółowy opis zdarzenia i zastrzeżeń, d) propozycję rekompensaty.

§ 4. Rozpatrywanie reklamacji

  1. SJS zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  2. W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji, termin ten może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na dostarczenie dodatkowych informacji przez składającego reklamację.
  3. O decyzji w sprawie reklamacji SJS poinformuje składającego reklamację drogą elektroniczną.
  4. W przypadku uznania reklamacji, SJS zobowiązuje się do dokonania rekompensaty w jednej z następujących form: a) zwrotu części lub całości wpłaconej kwoty, b) zaoferowania rabatu na przyszłe usługi, c) innej formy uzgodnionej ze składającym reklamację.

§ 5. Postanowienia końcowe

  1. Niniejsza procedura nie wyłącza ani nie ogranicza praw konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
  2. W przypadku sporu strony dążą do polubownego rozwiązania sprawy, a w razie braku porozumienia sprawa może zostać skierowana na drogę postępowania sądowego.